22. November. 2024
Vesti

Zbog korone se svi “sklanjaju” u virtuelnu realnost

(Photo by Paul Warner/Getty Images)

Pandemija koronavirusa negativno je uticala na globalni ekonomski rast, a posledice će u velikoj meri osetiti u zaposleni u automobilskom sektoru.

Tako je, recimo, u Kini u velikoj meri obustavljena proizvodnja u fabrikama četvorotočkaša i njenih komplementarnih industrija za delove, brojni veliki događaji su otkazani kao mera predostrožnosti, a jubilarni 90. po redu automobilski sajam u Ženevi je otkazan.

Ova čuvena smotra vozila trebalo je da bude održana od 5. do 15. marta (računajući medijske prezentacije čak i od 3. marta), ali je nakon dekreta koji je izdala Vlada Švajcarske odlučeno da se događaj uopšte ne održi ove godine.

Sam grad Ženeva izgubiće na osnovu prihoda između 200 i 250 miliona evra, a u sličnoj poziciji našli su se i brojni automobilski brendovi koji su ranije potvrdili svoje učešće na ovoj manifestaciji. Tako su kompanije pribegle za alternativnim načinima oglašavanja, pa će većina njih održati promocije svojih novih modela, studija i koncepata na internetu u narednom periodu.

Porsche je tako već najavio prezentaciju svog novog modela Porsche 911 Turbo S na internetu za 3. mart, kada je prvobitno trebalo da prikažu ovaj model pod svodovima hale sajma u Ženevi.

Čini se da će vrlo brzo i svi ostali predstavnici najaviti ovakvu vrstu prezentacije u virtuelnoj stvarnosti, a neki će možda pribeći i skromnijim promocijama za manje zvanica koje će naći svoj put do medija.

Bilo kako bilo, sa novitetima ćemo se upoznati na ovaj, ili onaj način, ali je odlaganje sajma u Ženevi svakako loš znak i nadamo se da u budućnosti neće dolaziti do ovakvih situacija, ma koliko neki govorili kako su sajmovi automobila prevaziđena stvar.