Opel Srbija predstavio podmlađenu gamu komercijalnih vozila
Kompanija Opel Srbija predstavila je po prvi put podmlađenu gamu lakih komercijalnih vozila, a Opel Vivaro, Movano i Combo zajedno čine da nemački brend ima najmlađu gamu ove vrste vozila na tržištu.
Opel je pokrenuo model ofanzive za laka komercijalna vozila kao i za putnička vozila, a činjenica da je Movano u prvih deset bestselera u svojoj klasi podvlači važnost LCV strategije kod nemačkog proizvođača. Paleta lakih komercijalnih vozila Opel dostupna je u stotinama varijanti za svaku namenu kupaca.
„Opel i njegov inženjerski tim zadužen je za razvoj LCV programa lakih komercijalnih vozila za celu PSA grupu i očekujemo izuzetno dobre proizvode tog rada. Sa nestrpljenjem čekamo novi Movano, koji će se pojaviti 2021, a izrađuje se u Opelovoj fabrici u Gljivicama. Mi imamo jedan zahtevan plan da od 2017. do 2020. godine povećamo prodaju LCV vozila za 25% i mislim da smo na dobrom putu da to i realizujemo. U sledećoj godini naša želja je da učešće na tržištu komercijalnih vozila bude isto sa učešćem putničkih vozila, što do sada nije bio slučaj. Očekujemo da market šer bude između 6 i 7%“, rekao je Aleksandar Nikolić, menadžer prodaje komercijalnih vozila Opel Srbija i dodao da se paralelno sa elektrifikacijom putničkog programa dešava i elektrifikacija komercijalnog programa i da se sredinom sledeće godine očekuje Vivaro sa električnim pogonom.