22. November. 2024
Vesti

Organizatori u problemu: Peugeot ne dolazi u Ženevu, verovatno ni Opel i Citroen!

(Photo by Sjoerd van der Wal/Getty Images)

Sajmovi automobila više nemaju onu magnetsku privlačnost za renomirane automobilske kuće. Pogotovo tokom poslednjih nekoliko godina, kada su cene izlagačkih štandova usled većih poseta drastično povećane, a korist koja se vraća izuzetno mala, ili je čak uopšte ni nema. Tako se ispostavilo da u moru izlagača određene automobilske kuće padnu u drugi plan, pa nisu dovoljno zastupljeni u medijima. Ovo je posebno primetno kada određeni proizvođači nemaju novitete za promociju, već se oslanjaju na modele koji su već ugledali svetlost dana i prošli testiranja automobilskih novinara.

(Photo by Robert Hradil/Getty Images)

Zato je sasvim jasno što se sve veći broj automobilskih kompanija odlučuje na organizovanje sopstvenih promocija, gde ne moraju da dele prostor sa drugim i nadmeću se za pažnju medija. Ovakvi događaji jesu manje glamurozni i obimni, ali su zato efikasniji način da se dođe do izveštaja u svim vrstama elektronskih medija. 

Tako je Peugeot otkazao svoje učešće na sajmu u Ženevi u prvoj polovini marta, s obzirom da su poslednji noviteti iz njihove produkcije poput modela 208, e-208, 2008 i e-2008 već uveliko predstavljeni, pa se javnost sasvim dobro upoznala sa njima. Pre Peugeota odluku o preskakanju ovog renomiranog sajma automobila doneo je i italijanski proizvođač luksuznih sportskih vozila Lamborghini, a za očekivati je da stopama Peugeota krenu Opel i Citroen, koji se nalaze u sklopu PSA grupacije.

Izgleda da ćemo za promocije budućih modela ovih brendova morati da čekamo događaje koje će oni zasebno organizovati kako bi skrenuli pažnju svih na sebe.

(Photo by Sjoerd van der Wal/Getty Images)