Organizatori u problemu: Peugeot ne dolazi u Ženevu, verovatno ni Opel i Citroen!
Sajmovi automobila više nemaju onu magnetsku privlačnost za renomirane automobilske kuće. Pogotovo tokom poslednjih nekoliko godina, kada su cene izlagačkih štandova usled većih poseta drastično povećane, a korist koja se vraća izuzetno mala, ili je čak uopšte ni nema. Tako se ispostavilo da u moru izlagača određene automobilske kuće padnu u drugi plan, pa nisu dovoljno zastupljeni u medijima. Ovo je posebno primetno kada određeni proizvođači nemaju novitete za promociju, već se oslanjaju na modele koji su već ugledali svetlost dana i prošli testiranja automobilskih novinara.
Zato je sasvim jasno što se sve veći broj automobilskih kompanija odlučuje na organizovanje sopstvenih promocija, gde ne moraju da dele prostor sa drugim i nadmeću se za pažnju medija. Ovakvi događaji jesu manje glamurozni i obimni, ali su zato efikasniji način da se dođe do izveštaja u svim vrstama elektronskih medija.
Tako je Peugeot otkazao svoje učešće na sajmu u Ženevi u prvoj polovini marta, s obzirom da su poslednji noviteti iz njihove produkcije poput modela 208, e-208, 2008 i e-2008 već uveliko predstavljeni, pa se javnost sasvim dobro upoznala sa njima. Pre Peugeota odluku o preskakanju ovog renomiranog sajma automobila doneo je i italijanski proizvođač luksuznih sportskih vozila Lamborghini, a za očekivati je da stopama Peugeota krenu Opel i Citroen, koji se nalaze u sklopu PSA grupacije.
Izgleda da ćemo za promocije budućih modela ovih brendova morati da čekamo događaje koje će oni zasebno organizovati kako bi skrenuli pažnju svih na sebe.