Cupra je izbacila ograničenu verziju modela Ateca, pa je ovaj SUV sada dodatno doteran, ako je to uopšte i bilo moguće, imajući u vidu zaista skladan dizajn prve verzije i moćan motor.
Ono što je većina najpre zapazila na “limited edition” verziji Atece jeste unapređeni Akrapovic sportski izduvni sistem, koji pruža još moćniji i uzbudljiviji doživljaj u vožnji. Iako nisu pominjana nikakva unapređenja u pogledu motorizacije, ova nova verzija sada stiže od nule do stotke za 4,9 sekundi, a maksimalna brzina je “zakucana” na 247 km/h. Dakle, ovo je blago unapređenje u odnosu na osnovnu Atecu, koja je ranije dostizala kotu 100 na instrument tabli za 5,2 sekunde.
A ako ni ovo ne zadovolji ukuse probirljive publike, oficijelna tjuning kompanija ABT je unapredila performanse do maksimuma i izvukla svaki procenat snage iz Cupre. Nakon pojačavanja podignut je broj konjskih snaga sa 296 na 345 konja, mada vreme do koje se stiže do 100 km/h ostaje nepromenjeno.
Eksterijer je urađen u znaku prepoznatljive bakarne boje, koja se nalazi na kracima 20-inčnih naplataka, zatim na krovnom spojleru koji doprinosi boljoj aerodinamici, na spoljnim retrovizorima i bedžu. Ugrađene su i brembo kočnice od 18 inča, dok su sedišta u unutrašnjosti presvučena najkvalitetnijom alkantarom.