Poznati nemački proizvođač automobila BMW zvanično je promenio logo. Ovim vizuelnim promenama brend iz Minhena želi da se više približi mlađim generacijama, koje su više orijentisane ka digitalnim tehnologijama.
Sam logo BMW-a je ostao koncentričnog oblika, sa plavo-belom kombinacijom boja u sredini, koje zapravo predstavljaju zastavu nemačke pokrajine Bavarske. Međutim, spoljni prsten je sada u beloj boji, a uklonjena je i crna prstenasta podloga oko bavarske zastave. Ona će sada biti siva, a nešto drugačija su i slova BMW u njemu.
Najavljena je i promena oznake sportskog “M” odeljenja BMW-a, kao i slova “i” koji nose svi električni automobili iz redova bavarskog giganta. Sve oznake imaju dvodimenzionalni dizajn, jer su iz sedišta kompanije želeli da prate modernija rešenja.
Karşınızda BMW'nin yeni logosu… #teknoloji#bmw#car#dizayn#tasarım#designpic.twitter.com/No9Kb2kmrP
— teknorun (@teknorun) March 4, 2020