23. November. 2024
NewsVesti

Upoznajte novi Land Rover Defender: legendarni model redizajniran za XXI vek

Pred vama je novi Land Rover Defender. Ikona među terencima redizajnirana je za 21. vek. Ovo vozilo je pametno, sposobno i sigurno za čitavu porodicu a predstavlja kategoriju samo za sebe. Novi Defender, svojim izgledom i performansama privlači pustolovne i radoznale duše, ljude koji znaju šta je vrednost zajednice i žele da promene stvari.

Silueta legendarnog modela je poznata, ali i nova. Ne samo što izgleda robusno, novi Defender zaista jeste robustan, a dizajniran je sa svrhom i projektovan da izazove uzbuđenje. Ikoničan po imenu, obliku i sposobnostima, Defender se može personalizovati kako bi vlasnici mogli da maksimalno iskoriste svoj pogled na svet.

Tokom sedam decenija uvođenja inovacija, Land Rover vozila su zauzela jedinstveno mesto u srcima istraživača, humanitarnih agencija i pustolovnih porodica širom sveta. Dokazan u najtežim uslovima na planeti, novi Defender čuva to nasleđe i nastavlja da bude srž humanitarnog partnerstva kompanije Land Rover i Međunarodne federacije društava Crvenog krsta i Crvenog polumeseca (IFRC)

Uz vrhunski luksuz i prefinjenost Range Rover porodice i dokazano sposobnih i svestranih SUV-ova Discovery, novi Defender upotpunjuje Land Rover dinastiju. Model 110 samo je početak inovacija u familiji najsposobnijih i najizdržljivijih vozila s pogonom 4×4 na svetu. Brzo će ga slediti i model 90 sa kratkim međuosovinskim razmakom, a u 2020. će se gami pridružiti i dva praktična komercijalna modela.

Vođen strašću i poštovanjem originalnog modela, novi Defender nudi novi spektar sposobnosti i napredne tehnologije za sve podloge kako bi redefinisao pustolovine za 21. vek, istovremeno ostajući veran pionirskom duhu koji je već 71 godinu glavno obeležije Land Rovera.

Na našim putevima, novi Land Rover Defender će se naći u martu 2020. godine.

Dizajn satkan od emocija

Karakteristična silueta novi Defender čini prepoznatljivim na prvi pogled, sa minimalnim prednjim i zadnjim pregibima, koji osiguravaju izuzetne pristupne i izlazne uglove. Dizajneri kompanije Land Rover, redizajnirali su poznate zaštitne znakove vozila Defender za 21. vek, dajući ovom novom vozilu sa pogonom na sva četiri točka uspravni stav i Alpine krovni otvor, istovremeno zadržavajući vrata prtljažnika sa šarkama na bočnoj strani i rezervni točak montiran sa spoljne strane, koji prvobitnu verziju ovog vozila čine toliko prepoznatljivom.

Karakterističnost originalnog modela Defender zadržana je u unutrašnjosti gde su izloženi obično skriveni strukturni elementi i spojevi, sa naglaskom na jednostavnost i praktičnost. Značajne inovacije uključuju ručicu menjača postavljenu na armaturnoj ploči kako bi se napravilo mesta za opciono prednje sklopivo sedište u sredini, što osigurava tri prednja sedišta, kao na ranim Land Rover modelima

Kao rezultat, Defender 110 nudi konfiguracije od pet, šest ili 5+2 sedišta, sa teretnim prostorom iza sedišta u drugom redu zapremnine do 1.075 litara, a kada su sedišta u drugom redu preklopljena, čak do 2.380 litara. Model 90 će moći da primi šest putnika u vozilo dužine kompaktnog porodišnog hečbeka.

Detalji prilagođeni korisniku uključuju praktične elemente i napredne tehnološke inovacije. Izdržljive gumene podne obloge predstavljaju zaštitu od prosipanja do kojih dolazi tokom svakodnevnih pustolovina i ekspedicija na koje idete jednom u životu – za čistu unutrašnjost potrebni su tek četkanje ili brisanje. Opcioni sklopivi krov od tkanine koji se proteže čitavom dužinom vozila daje osećaj otvorenog krova i putnicima u drugom redu modela 110 omogućuje da stoje kada je vozilo parkirano, za potpuno safari iskustvo.

 

Definicija izdržljivosti

Land Roverova novodizajnirana struktura D7x (za ekstremne uslove) je čak 95 posto nova i temelji se na laganoj aluminijskoj monokok konstrukciji kako bi se izradila najčvršća struktura karoserije koju je Land Rover ikad proizveo.

Tri puta je čvršća od tradicionalnog dizajna karoserije na okviru, te nudi savršene temelje za potpuno nezavisno vazdušno vešanje ili vešanje sa spiralnim oprugama I podržava najnovije električne pogonske grupe.

Novi Defender uspešno je prošao više od 62.000 inženjerskih ispitivanja dok su šasija i struktura karoserije dizajnirane kako bi izdržale Land Roverov postupak ispitivanja u ekstremnim uslovima – ponovljeni i kontinuirani udarci, daleko iznad normalnog standarda za SUV i putnička vozila.

Tokom razvojnih ispitivanja, modeli prototipa su prešli više od 1,2 miliona kilometara u nekim od najtežih okruženja na zemlji, od 50 stepeni vruće pustinje i 40 stepeni ispod nule na Arktiku, do visina od 10.000 stopa u Stjenjaku u Koloradu.

Svetski stručnjak za off i on-road vožnju

Tehnologija Configurable Terrain Response po prvi put je uvedena na novi Defender te iskusnim off-road vozačima omogućuje da manuelno podese pojedinačna podešavanja vozila kako bi se savršeno prilagodili uslovima vožnje, dok neiskusni vozači mogu dozvoliti sistemu da otkrije najprikladnija podešavanja vozila za teren, koristeći inteligentnu funkciju Auto.

Nova struktura karoserije omogućuje udaljenost od tla od 291 mm i off-road geometriju svetske klase, nudeći modelu 110 pristupni ugao, ugao prelaza i izlazni ugao od 38, 28 i 40 stepeni (visina Off Road). Njegovu maksimalna dubina gaza od 900 mm podržava novi Wade program unutar sistema Terrain Response 2 koji omogućuje vozačima da potpuno sigurno pređu duboku vodu.

Na suvom, napredna Land Rover tehnologija ClearSight Ground View vozačima pomaže da u potpunosti iskoriste svemoguću sposobnost Defendera prikazujući prostor koji obično pokriva poklopac motora, neposredno ispred prednjih točkova, na središnjem ekranu.

Kao rezultat, novi Defender ponovno definiše spektar sposobnosti, podižući letsvicu za off-road robusnost i on-road udobnost. Kreće se gustim gradskim saobraćajem jednako uspešno kao što se penje planinama, prelazi pustinje i podnosi temperature ispod nule. Njegovo precizno podešeno upravljanje u isto vreme nudi užitak u vožnji i prvoklasnu udobnost na svim vrstama podloga.

Snaga i efikasnost

Izbor naprednih benzinskih i čistijih dizel motora omogućuje da novi Defender ima snagu, kontrolu i efikasnost za bilo koju vrstu okruženja, dok će se pogonski sklop hibridnog električnog vozila (PHEV) pridružiti gami iduće godine pružajući mogućnost tihog kretanja na samo električni pogon.

Prilikom lansiranja, gama benzinskih motora sastoji se od četvorocilindarskog motora P300 i snažnog šestocilindarskog motora P400, koji se odlikuje efikasnom tehnologijom mild-hybrid električnog vozila. S druge strane, kupci mogu odabrati jedan od dva četvorocilindarska dizela motora – D200 i snažni D240 – koji nude uštedu goriva od 37.2mpg (7.6 l/100km) i emisiju CO2 od 199g/km (prema NEDC-u).

Tehnologija za 21. vek

Novi Defender jednako je tehnološki napredan koliko je izdržljiv, a opremljen je novim sistemom za informisanje i zabavu Pivi Pro Jaguar Land Rovera. Nova generacija ekrana na dodir intuitivnija je i jednostavnija za korišćenje te zahteva manje koraka za obavljanje čestih radnji dok njegova stalna uključenost jemči gotovo trenutni odziv.

Povrh toga, novi Defender opremljen je još naprednijom tehnologijom Software-Over-The-Air (SOTA), s 14 zasebnih modula koji mogu primati ažuriranja. Preuzimanjem podataka dok vozači spavaju kod kuće ili na udaljenim lokacijama, novi Defender vremenom postaje sve bolji kako se elektronska ažuriranja odmah prenose vozilu, bez odlaganja i bez potrebe za posetom Land Rover salonu.

Personalizovan za vaš pogled na svet

Novi Defender će biti dostupan u verzijama karoserije 90 i 110, sa do šest sedišta u verziji 90 i opcijom od pet, šest ili 5+2 sedišta u verziji 110. Gama se sastoji od vozila Defender, S, SE, HSE, First Edition i vrhunskih Defender X modela, a kupci će moći da personalizuju svoje vozilo na više načina nego bilo koji prethodni Land Rover zahvaljujući četiri paketa dodatne opreme.

Paketi Explorer, Adventure, Country i Urban daju vozilu Defender različite karakteristike sa mnoštvom detalja. Ekskluzivna limitirana serija First Edition će biti dostupna tokom prve godine proizvodnje.

Kupci će čak moći odabrati novu satensku zaštitnu foliju kako bi se spoljna boja učinila još trajnijom. Održiva, bez rastvarača i sa mogućnošću potpunog recikliranja, ova folija koja štiti vozilo od svega poput ogrebotina prilikom parkiranja do sitnih oštećenja od udaraca kamenčića će biti dostupna kao fabrički postavljena opcija sa bojama Indus Silver, Gondwana Stone i Pangea Green, nudeći jedinstvenu savremenu završnu obradu koja štiti boju vozila.

Pored predefiniranih paketa dodatne opreme, novi Defender nudi najširi izbor pojedinačne dodatne opreme koja je ikada ponuđena na Land Rover vozilima, uključujući sve od električnog vitla sa daljinskim upravljanjemº, šatora na krovu i vodootporne cerade na naduvavanje do konvencionalnijih sistema za vuču i krovnih nosača.